Algemene verkoopvoorwaarden

ALGEMENE VERKOOPVOORWAARDEN

PREAMBULE

Deze algemene verkoopvoorwaarden zijn van toepassing tussen de Vennootschap WYLDOS GROUP, een vereenvoudigde naamloze vennootschap met een kapitaal van € 100.000, ingeschreven in het handelsregister van Bobigny onder nummer B 751 748 849, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd 26 rue Henri Becquerel 93600 Aulnay-sous-Bois Frankrijk
Hierna te noemen “ WYLDOS GROUP » ;
En
Iedere natuurlijke persoon die een of meer producten op de website koopt www.inspee.nl (hierna “de Site”);
Hierna te noemen “de Koper”. Deze voorwaarden hebben tot doel de voorwaarden voor verkoop op afstand tussen WYLDOS GROUP en de Koper, vanaf de bestelling, tot en met de betaling en levering.
Zij regelen alle stappen die nodig zijn voor de uitvoering van de bestelling en zorgen voor de opvolging ervan tussen de contracterende partijen.

Elke bestelling die op de door ons gepubliceerde Site wordt geplaatst WYLDOS GROUP impliceert de onvoorwaardelijke aanvaarding door de Koper van de bepalingen van deze voorwaarden.

De Koper verklaart dat hij/zij ten minste 18 jaar oud is en dat hij/zij over de rechtsbevoegdheid beschikt of de ouderlijke toestemming heeft om een ​​bestelling te plaatsen op de Site.

 

ARTIKEL 1: CONFORMITEIT VAN PRODUCTEN

De producten die te koop worden aangeboden door WYLDOS GROUP zijn beschikbaar op het moment dat de opening van de verkoop wordt aangekondigd, op de aangegeven data en tijden en binnen de grenzen van de beschikbare voorraad.

Indien het product niet volledig aan de wensen van de Koper voldoet, heeft deze de mogelijkheid om het te retourneren, onder de voorwaarden zoals vastgelegd in het retourbeleid dat toegankelijk is op het volgende adres: https://www.inspee.nl/content/7-retours-et-remboursements

 

ARTIKEL 2: PRIJS

De op de Site weergegeven prijzen zijn aangegeven in euro's, inclusief alle belastingen, inclusief BTW, exclusief verzendkosten. en exclusief de huidige promotiecode.
Als het BTW-tarief zou veranderen, kan dit tot uiting komen in de prijs van de artikelen. WYLDOS GROUP behoudt zich het recht voor om de prijzen op elk moment te wijzigen. De verkoop wordt gesloten tegen de prijs die geldt op het moment dat de bestelling wordt gevalideerd.
Prijzen zijn geldig onder voorbehoud van grove fouten.

 

ARTIKEL 3: BETALING (BETALINGSZEKERHEID)

Betaling van de bestelling geschiedt per creditcard of via het systeem PayPal.
Alleen kaarten met het symbool " CB ", kaarten met het merkteken " VISUM® ", " EUROCARD® " Of " MASTERCARD® » geaccepteerd in Frankrijk.

De validatie van de bestelling door het invoeren van de volledige contactgegevens van de Koper, het accepteren van deze voorwaarden en het bankkaartnummer, de vervaldatum en de veiligheidscode (een getal van 3 (drie) cijfers op de achterkant van de bankkaart) geldt als mandaat om de prijs van de bestelling te betalen.

WYLDOS GROUP maakt gebruik van een beveiligingssysteem dat is ontworpen om alle gegevens met betrekking tot de betaalmethode zo effectief mogelijk te beschermen: de beveiligde betalingsservice ADYEN. Deze service maakt gebruik van de beveiligingsstandaard Secure Socket Layer (SSL).

Na validatie van de bestelling wordt het betalingsverzoek realtime doorgestuurd naar de beveiligde telepaymentmanager ADYEN. Hiermee wordt een autorisatieverzoek naar het bankkaartnetwerk gestuurd. De beheerder van de telebetalingsdienst geeft een elektronisch certificaat uit.

WYLDOS GROUP heeft geen toegang tot de gegevens met betrekking tot de betaalmiddelen, die rechtstreeks door de veiligheidsdienst worden beheerd via een systeem van SSL-codering (Secure Socket Layer).

Als onderdeel van de strijd tegen bankpasfraude op internet, WYLDOS GROUP behoudt zich het recht voor om alle bestellingen die op de Site zijn gevalideerd, te controleren. Om dit te doen, WYLDOS GROUP of een door haar gemachtigde persoon, behoudt zich het recht voor om van de Koper de documenten te eisen die nodig zijn voor de uitvoering van de bestelling: bewijs van adres dat niet ouder is dan drie maanden en naam van de Koper, maar ook die van de persoon die is aangewezen voor de levering. Deze verzoeken worden per e-mail of telefonisch ingediend.

Indien er geen of een onbevredigend antwoord komt, WYLDOS GROUP behoudt zich het recht voor om de betreffende verkoop te annuleren.

 

ARTIKEL 4: BESTELLING

De essentiële kenmerken van de producten worden weergegeven in de informatiebladen die beschikbaar zijn op de Site.

WYLDOS GROUP verbindt zich ertoe om, indien nodig, in het bijzonder het volgende aan te geven:
De kwaliteit en milieukenmerken van elk afvalproducerend product (verwerking van gerecyclede materialen, gebruik van hernieuwbare grondstoffen, duurzaamheid, composteerbaarheid, mogelijkheden voor hergebruik, recycleerbaarheid en aanwezigheid van gevaarlijke stoffen);
De geldende sorteerregels.

De Koper verbindt zich ertoe deze informatie zorgvuldig te lezen alvorens een bestelling op de Site te plaatsen.

Elke bestelling houdt in dat de Koper uitdrukkelijk akkoord gaat met de prijzen en beschrijvingen van de te koop aangeboden producten.

Bestellingen worden als volgt geplaatst:

De Koper kiest de artikelen en plaatst deze in het winkelmandje.
Bij het plaatsen van een eerste bestelling wordt de Koper uitgenodigd om een ​​klantaccount aan te maken. Voor vervolgbestellingen is het noodzakelijk om in te loggen op dit klantaccount.
De Koper verstrekt de informatie die nodig is voor de levering van de bestelling.
De Koper controleert en valideert zijn bestelling door het aangegeven bedrag te betalen.

Zodra de betaling is geaccepteerd, ontvangt de Koper een e-mail ter bevestiging van de validatie van zijn bestelling.

Voor elke bestelling is het vereist dat de Koper over een goed werkende elektronische mailbox voor het verzenden en ontvangen van e-mails beschikt. Anders kan de Koper geen schriftelijke bevestiging van zijn bestelling ontvangen.

De bestelling kan op elk moment worden gevolgd in de “ Mijn account / Mijn bestellingen ".

Overeenkomstig de artikelen 1125 tot en met 1127-4 van het Burgerlijk Wetboek betreffende langs elektronische weg gesloten overeenkomsten, komt de overeenkomst tot stand op het moment dat de Koper op de knop klikt waarmee hij zijn bestelling kan bevestigen, nadat hij de details van de bestelling heeft bekeken, met name de totale prijs, en nadat hij eventuele fouten heeft kunnen corrigeren.
Elk contract dat met de Koper wordt gesloten en dat betrekking heeft op een bestelling voor een bedrag hoger dan 120 euro inclusief btw, wordt gearchiveerd door WYLDOS GROUP voor een periode van tien (10) jaar in overeenstemming met L.213-1, D.213-1 en D.213-2 van de Consumentenwet. WYLDOS GROUP stemt ermee in deze informatie te archiveren om de controle op de transacties te waarborgen en om op verzoek van de Koper een kopie van het contract te kunnen overleggen.
U kunt toegang krijgen tot contracten van de laatste twee jaar door uw ruimte te openen " Geschiedenis en details van mijn bestellingen ".
De contractuele informatie is in het Frans opgesteld en zal uiterlijk op het moment van levering schriftelijk worden bevestigd, waarbij deze contractuele informatie wordt herhaald.

 

ARTIKEL 5: LEVERING

De bestelde producten worden op werkdagen binnen 48 uur verzonden in continentaal Frankrijk via de diensten van GLS, Mondial Relay en Chronopost.
De bezorgkosten bedragen € 6,99 voor thuisbezorging en € 3,99 voor bezorging bij een afhaalpunt.
Bij bestellingen vanaf € 49,- is de Relay-bezorging gratis.

Voor België en Nederland :
Bezorgdiensten aangeboden : SPRING, Mondial Relay en Chronopost.
De bezorgkosten bedragen € 6,99 voor thuisbezorging en € 4,99 voor afhaalbezorging.
De Relay-bezorging is gratis bij aankopen vanaf € 49 en gratis bij u thuis bij aankopen vanaf € 69.

Voor Luxemburg :
Bezorgdiensten aangeboden : Mondial Relay en Chronopost.
De bezorgkosten bedragen € 6,99 voor thuisbezorging en € 4,99 voor afhaalbezorging.
De Relay-bezorging is gratis bij aankopen vanaf € 49 en gratis bij u thuis bij aankopen vanaf € 69.

Voor Italië :
Wij verzorgen de levering via onze partner Chronopost.
Voor levering aan huis en bij afhaalpunten bedragen de kosten € 6,99.
Bij aankopen vanaf € 69,- is de thuisbezorging gratis.

Voor Spanje :
Bezorgdiensten aangeboden : SPRING, Mondial Relay en Chronopost.
De bezorgkosten bedragen € 6,99 voor thuisbezorging en € 4,99 voor afhaalbezorging.
De Relay-bezorging is gratis bij aankopen vanaf € 49 en gratis bij u thuis bij aankopen vanaf € 69.

Voor Duitsland :
Bezorgdiensten aangeboden : SPRING, Mondial Relay en Chronopost.
De bezorgkosten bedragen € 6,99 voor thuisbezorging en € 5,99 voor afhaalbezorging.
De Relay-bezorging is gratis bij aankopen vanaf € 49 en gratis bij u thuis bij aankopen vanaf € 69.

Voor Oostenrijk :
Wij verzorgen de levering via onze partner Chronopost.
Voor levering aan huis en bij afhaalpunten bedragen de kosten € 6,99.
Bij aankopen vanaf € 69,- is de thuisbezorging gratis.

 

NIET ONTVANGEN VAN PAKKET OF NIET LEVEREN

Indien het pakket bij ons wordt teruggestuurd omdat het niet kon worden afgeleverd (termijn overschreden, onjuist afleveradres), wordt de klant hiervan per e-mail of telefonisch op de hoogte gesteld. Als u binnen 7 dagen na ontvangst van de e-mail niets van hem hoort, WYLDOS GROUP annuleert automatisch de bestelling. De verzendkosten zijn voor rekening van de klant.

Indien de Koper het pakket retourneert, ontvangt de Koper het volledige bedrag van de bestelling, inclusief de verzendkosten, terug.

In het geval dat dit niet lukt WYLDOS GROUP aan zijn verplichting om het product te leveren op de datum of binnen de termijn die aan de Koper is aangegeven of, bij gebreke daarvan, uiterlijk dertig (30) dagen na het sluiten van de overeenkomst, kan de Koper

- Meld de opschorting van de betaling van het geheel of een gedeelte van de prijs totdat WYLDOS GROUP wordt uitgevoerd, onder de voorwaarden van de artikelen 1219 en 1220 van het Burgerlijk Wetboek ;
- de overeenkomst opzeggen, per aangetekende brief met ontvangstbevestiging of per schrijven op een andere duurzame drager, indien hij, na op dezelfde wijze in gebreke te zijn gesteld, WYLDOS GROUP levering binnen een redelijke extra termijn te verrichten, doch de levering niet binnen deze termijn heeft plaatsgevonden.

Het contract wordt als beëindigd beschouwd bij ontvangst door WYLDOS GROUP van de brief of het geschrift waarin hij van dit besluit op de hoogte wordt gesteld, tenzij WYLDOS GROUP is in de tussentijd niet uitgevoerd.

De Koper kan de overeenkomst onmiddellijk ontbinden wanneer WYLDOS GROUP weigert het product te leveren of wanneer hij zijn verplichting om het product te leveren niet nakomt op de datum of aan het einde van de termijn zoals bepaald in de eerste alinea van artikel L. 216-1 van de Consumentenwet en deze datum of termijn een essentiële voorwaarde van het contract vormt voor de Koper.
Deze essentiële voorwaarde vloeit voort uit de omstandigheden rond het sluiten van de overeenkomst of uit een uitdrukkelijk verzoek van de Koper vóór het sluiten van de overeenkomst. (Artikel L.216-6 van het Consumentenwetboek).

WYLDOS GROUP zal aan de Koper alle betaalde bedragen terugbetalen, uiterlijk binnen veertien (14) dagen na de datum waarop de overeenkomst is beëindigd. (Artikel L.216-7 van het Consumentenwetboek).

WYLDOS GROUP is verantwoordelijk tot het moment van levering van het product aan de Koper. Houd er rekening mee dat de Koper een termijn van drie (3) dagen heeft om de vervoerder op de hoogte te stellen van eventuele schade of gedeeltelijk verlies die bij levering is opgemerkt.

 

ARTIKEL 6: BESCHIKBAARHEID

Als een product niet beschikbaar is, wordt dit aangegeven op de betreffende productpagina. Indien bij de bestelling niet is aangegeven dat het product niet beschikbaar is, WYLDOS GROUP verplicht zich ertoe de Koper onverwijld te informeren indien het product niet beschikbaar is. Indien de Koper besluit zijn bestelling voor niet-beschikbare producten te annuleren, ontvangt hij uiterlijk veertien (14) dagen na de datum waarop het contract werd beëindigd, de terugbetaling van alle betaalde bedragen voor de niet-beschikbare producten.

 

ARTIKEL 7: HERROEPINGSRECHT

De Koper beschikt over een termijn van 30 (dertig) dagen, te rekenen vanaf de datum van verzending van het product, om zijn herroepingsrecht uit te oefenen zonder opgave van redenen. Alle informatie met betrekking tot de uitoefening van het herroepingsrecht is toegankelijk binnen het retour- en restitutiebeleid dat toegankelijk is op het volgende adres :
https://www.inspee.nl/pages/retourzendingen-en-terugbetalingen-nl

 

ARTIKEL 8: EIGENDOMSOVERDRACHT

De producten blijven eigendom van WYLDOS GROUP totdat de prijs volledig is betaald. Deze bepalingen verhinderen niet dat de risico's van verlies of beschadiging van de onder het eigendomsvoorbehoud vallende producten, alsmede de risico's van schade die deze producten kunnen veroorzaken, overgaan op de Koper vanaf het moment dat hij of een door hem aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de producten in ontvangst neemt.

 

ARTIKEL 9: GARANTIES

Afgezien van de commerciële garanties die WYLDOS GROUP voor bepaalde Producten zou kunnen aanbieden, geniet de Koper wettelijke garanties.

De consument beschikt over een termijn van twee jaar vanaf de levering van de goederen om aanspraak te maken op de wettelijke conformiteitsgarantie indien zich een gebrek aan conformiteit voordoet. Gedurende deze termijn dient de consument enkel het bestaan ​​van het gebrek aan overeenstemming vast te stellen en niet de datum waarop dit gebrek zich openbaarde.
Indien de overeenkomst voor de verkoop van de goederen voorziet in de levering van digitale inhoud of een digitale dienst op continue basis gedurende een periode van meer dan twee jaar, is de wettelijke garantie van toepassing op deze digitale inhoud of deze digitale dienst gedurende de geplande leveringsperiode. Gedurende deze termijn hoeft de consument alleen het bestaan ​​van het gebrek aan overeenstemming met betrekking tot de digitale inhoud of de digitale dienst vast te stellen, en niet de datum waarop dit gebrek zich voordeed.
De wettelijke conformiteitsgarantie brengt voor de professional de verplichting met zich mee om, indien van toepassing, alle noodzakelijke updates te verstrekken om de conformiteit van de goederen te behouden.
De wettelijke conformiteitsgarantie geeft de consument recht op reparatie of vervanging van de goederen binnen dertig dagen na zijn verzoek, zonder kosten en zonder grote overlast voor hem.
Indien het goed wordt hersteld onder de wettelijke conformiteitsgarantie, geniet de consument een verlenging van de oorspronkelijke garantie met zes maanden.
Indien de consument om reparatie van het goed verzoekt, maar de verkoper vervanging eist, wordt de wettelijke conformiteitsgarantie verlengd voor een periode van twee jaar vanaf de datum van vervanging van het goed.
De consument kan een vermindering van de aankoopprijs verkrijgen door de goederen te behouden of de overeenkomst ontbinden door volledige terugbetaling te verkrijgen tegen teruggave van de goederen, indien:
1° De vakman weigert de goederen te herstellen of te vervangen;
2° De herstelling of vervanging van het goed geschiedt na een termijn van dertig dagen;
3° De herstelling of de vervanging van het goed veroorzaakt een ernstig ongemak voor de consument, met name wanneer de consument definitief de kosten van het herstel of de verwijdering van het niet-conforme goed draagt, of wanneer hij de kosten van de installatie van het herstelde of vervangende goed draagt;
4° Het gebrek aan overeenstemming van de goederen blijft bestaan ​​ondanks de vergeefse poging van de verkoper om de goederen in overeenstemming te brengen.
De consument heeft eveneens recht op prijsverlaging of ontbinding van de overeenkomst indien het gebrek aan overeenstemming zo ernstig is dat het prijsverlaging of onmiddellijke ontbinding van de overeenkomst rechtvaardigt. De consument hoeft dan niet vooraf om herstel of vervanging van de goederen te verzoeken.
De consument heeft geen recht op ontbinding van de koop indien het gebrek aan overeenstemming gering is.
Elke periode van immobilisatie van het goed ten behoeve van reparatie of vervanging ervan, schort de garantie op die nog loopt tot de levering van het gerepareerde goed.
De hierboven vermelde rechten vloeien voort uit de toepassing van de artikelen L. 217-1 tot en met L. 217-32 van het consumentenwetboek.
De verkoper die te kwader trouw de uitvoering van de wettelijke conformiteitsgarantie verhindert, kan worden gestraft met een civiele boete van maximaal 300.000 euro, die kan worden verhoogd tot 10% van de gemiddelde jaaromzet (artikel L. 241-5 van de Consumentenwet).
De consument geniet eveneens van de wettelijke garantie tegen verborgen gebreken in toepassing van de artikelen 1641 tot 1649 van het Burgerlijk Wetboek, gedurende een periode van twee jaar vanaf de ontdekking van het gebrek. Deze garantie geeft recht op een prijsverlaging als het artikel wordt behouden of op een volledige terugbetaling bij retournering van het artikel.

 

ARTIKEL 10: VERANTWOORDELIJKHEID

De verantwoordelijkheid van WYLDOS GROUP kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld in geval van niet-nakoming of slechte nakoming van contractuele verplichtingen die aan de Koper kunnen worden toegerekend, met name bij het plaatsen van de bestelling.

WYLDOS GROUP kan niet aansprakelijk worden gesteld of geacht worden tekort te schieten in de nakoming van deze algemene voorwaarden voor enige vertraging of niet-nakoming indien de oorzaak van de vertraging of niet-nakoming verband houdt met overmacht in de zin van artikel 1218 van het Burgerlijk Wetboek en de jurisprudentie van de Franse rechtbanken. WYLDOS GROUP heeft geen controle over websites die direct of indirect aan de Site zijn gelinkt. Bijgevolg wordt elke aansprakelijkheid voor de daarin gepubliceerde informatie uitgesloten. Links naar websites van derden worden uitsluitend ter informatie verstrekt. Er wordt geen garantie gegeven met betrekking tot de inhoud ervan.

 

ARTIKEL 11: OVERMACHT

De verantwoordelijkheid van WYLDOS GROUP kan niet worden uitgevoerd indien de niet-nakoming of de vertraging in de nakoming van een van de in deze algemene verkoopvoorwaarden beschreven verplichtingen het gevolg is van overmacht.

Er is sprake van overmacht in contractuele aangelegenheden wanneer een gebeurtenis die buiten de macht van de schuldenaar ligt, die bij het sluiten van de overeenkomst redelijkerwijs niet voorzien kon worden en waarvan de gevolgen niet door passende maatregelen vermeden kunnen worden, de schuldenaar verhindert zijn verplichtingen na te komen.

Indien de verhindering tijdelijk is, wordt de nakoming van de verplichting opgeschort, tenzij de hierdoor ontstane vertraging ontbinding van de overeenkomst rechtvaardigt. Indien de belemmering definitief is, wordt de overeenkomst van rechtswege ontbonden en worden de partijen ontslagen van hun verplichtingen onder de voorwaarden voorzien in de artikelen 1351 en 1351-1 van het Burgerlijk Wetboek.

Indien een van de bovengenoemde gebeurtenissen zich voordoet, WYLDOS GROUP zal ernaar streven de Koper zo spoedig mogelijk te informeren.

 

ARTIKEL 12: PERSOONSGEGEVENS

Elke consument heeft de mogelijkheid om zich kosteloos te registreren op de BLOCTEL-telefoonlijst voor verzet https://www.bloctel.gouv.fr/

In overeenstemming met de wet Met het besluit van 24 juli 2020, nr. 2020-901, dat gericht is op de regulering van telefonische colportage en de bestrijding van frauduleuze oproepen, behoudt elke professional zich het recht voor om zich tot een consument te wenden die is ingeschreven op de lijst van verzet tegen telefonische colportage wanneer het gaat om wervingen die plaatsvinden in het kader van de uitvoering van een lopend contract en die verband houden met het voorwerp van dat contract, ook wanneer het gaat om het aanbieden aan de consument van producten of diensten die verband houden met of complementair zijn aan het voorwerp van het huidige contract of die de uitvoering of kwaliteit ervan kunnen verbeteren.

De ontvangers van uw persoonsgegevens zijn, indien van toepassing, onze betalings- of betalingsbeveiligingsleveranciers, onze bezorgdiensten en onze commerciële partners. Indien wettelijk vereist, wordt uw toestemming verkregen of krijgt u de mogelijkheid om te weigeren voordat er gegevens worden verzonden. Indien u kiest voor Kopersbescherming, worden uw persoonsgegevens doorgegeven aan het bedrijf Truspilot. Meer informatie vindt u in het privacybeleid van Truspilot.

WYLDOS GROUP verbindt zich ertoe de door de Kopers meegedeelde persoonsgegevens te verwerken in overeenstemming met de bepalingen van Wet nr. 78-17 van 6 januari 1978 betreffende gegevensverwerking, bestanden en vrijheden, zoals gewijzigd, en Verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG (Algemene Verordening Gegevensbescherming, ook bekend als AVG).

Deze gegevens worden gebruikt door WYLDOS GROUP naar aanleiding van de door de Koper gegeven overeenkomst, voor de doeleinden van:

Om haar contracten, bestellingen, leveringen en facturen te beheren en te controleren;
Om te reageren op verzoeken om informatie over producten of leveringsvoorwaarden ;
Om te reageren op verzoeken om rechten uit te oefenen Computers en vrijheden » ;
Om de goede werking en voortdurende verbetering van de Site en haar functionaliteiten te waarborgen ;
Voor het verzenden van onze nieuwsbrief, onze commerciële aanbiedingen en die van onze partners, onder voorbehoud van de uitdrukkelijke toestemming van de Koper.

In het geval dat de Koper Indien u deze e-mails niet meer wenst te ontvangen, kunt u op elk moment:

Wijzig uw verzendvoorkeuren door naar de “ Mijn account/Mijn persoonlijke gegevens » ;
Klik op de links die voor dit doel zijn opgenomen in elk van de e-mails die door ons zijn verzonden. WYLDOS GROUP ;
Stuur een verzoek tot uitschrijving per e-mail naar contact@inspee.nl.

De gegevens van de Koper worden vertrouwelijk behandeld door WYLDOS GROUP voor de doeleinden van het contract, de uitvoering ervan en in overeenstemming met de wet gedurende een periode van drie (3) jaar vanaf het einde van de commerciële relatie als u klant bent of vanaf uw laatste contact als u nog geen klant bent.

Bovendien heeft de Koper, overeenkomstig de gewijzigde wet inzake gegevensbescherming nr. 78-17 van 6 januari 1978 en de AVG van 27 april 2016, het recht op toegang, rectificatie, bijwerking, overdracht en verwijdering van de hem/haar betreffende gegevens, alsmede het recht om de verwerking ervan te beperken.  De Koper kan eveneens gebruik maken van het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van zijn/haar persoonsgegevens.

De Koper kan het lot van zijn gegevens na zijn overlijden bepalen en kiezen dat WYLDOS GROUP zijn gegevens al dan niet aan een door de Koper vooraf aangewezen derde meedeelt.

De Koper kan dit recht op elk moment uitoefenen door zijn verzoek (met vermelding van zijn e-mailadres, voor- en achternaam) uitsluitend per post te verzenden naar het volgende adres:

inspee.nl
Klantenservice
26 Henri Becquerelstraat
93600 Aulnay-sous-Bois
FRANKRIJK

of per e-mail naar contact@inspee.nl

De Koper kan een klacht indienen bij de toezichthoudende autoriteiten, met name de CNIL (https://www.cnil.fr/fr/plaintes).

De Site maakt gebruik van de installatie van cookies op de harde schijf van de computer van de Koper.Deze cookies registreren informatie met betrekking tot de navigatie op de Site. Ze zijn bedoeld om de navigatie mogelijk te maken of te vergemakkelijken en zijn noodzakelijk voor de verwerking, het beheer en de monitoring van de bestellingen van de Koper.

De Koper kan zijn toestemming geven voor het gebruik van cookies of hiertegen bezwaar maken door de configuratie van het verbindingsapparaat van zijn browser aan te passen.

De Koper wordt uitgenodigd om het Privacybeleid van WYLDOS GROUP toegankelijk op het volgende adres waarin hij meer gedetailleerde informatie krijgt over de bescherming van persoonsgegevens, de verwerking ervan via de Site en de wijze waarop hij zijn rechten kan uitoefenen.

 

ARTIKEL 13: INTELLECTUELE EIGENDOM

Alle elementen van de Site zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten en zijn het exclusieve eigendom van WYLDOS GROUP.

Elke weergave of reproductie, geheel of gedeeltelijk, van de Site en de inhoud ervan, op welke manier dan ook, zonder de uitdrukkelijke voorafgaande toestemming van WYLGOS GROEP is verboden en vormt een inbreuk die strafbaar is volgens de bepalingen van het Wetboek van Intellectuele Eigendom.

 

ARTIKEL 14: GELDIGHEID VAN DE ALGEMENE VERKOOPVOORWAARDEN

Eventuele wijzigingen in de geldende wetgeving of regelgeving, of eventuele beslissingen van een bevoegde rechtbank waarbij één of meerdere clausules van deze algemene verkoopvoorwaarden nietig worden verklaard, hebben geen invloed op de geldigheid van deze algemene voorwaarden. Een dergelijke wijziging of beslissing geeft Kopers op geen enkele wijze het recht om deze algemene verkoopvoorwaarden te negeren. Voor alle voorwaarden die hierin niet uitdrukkelijk zijn opgenomen, gelden de gebruiken in de detailhandel voor ondernemingen waarvan het hoofdkantoor in Frankrijk is gevestigd.

 

ARTIKEL 15: TOEPASSELIJK RECHT EN BEVOEGDE JURISDICTIES

DEZE ALGEMENE VOORWAARDEN EN DE RELATIES TUSSEN DE KOPER EN WYLDOS GROUP WORDEN GEREGELD DOOR HET FRANSE RECHT.

IN GEVAL VAN EEN GESCHIL ZIJN UITSLUITEND DE FRANSE RECHTBANKEN BEVOEGD.

In geval van een geschil verbindt de Koper zich ertoe om met voorrang contact op te nemen met WYLDOS GROUP om te proberen eventuele geschillen die tussen partijen kunnen ontstaan, in der minne op te lossen.

Indien er geen overeenstemming wordt bereikt of indien de Koper bewijst dat hij eerder heeft geprobeerd zijn geschil rechtstreeks met hem op te lossen, WYLDOS GROUP Bij een schriftelijke klacht zal vervolgens een optionele bemiddelingsprocedure worden voorgesteld, die in een geest van loyaliteit en goede trouw wordt uitgevoerd met het oog op het bereiken van een minnelijke schikking wanneer er zich een conflict voordoet met betrekking tot dit contract, met inbegrip van het conflict met betrekking tot de geldigheid ervan.

De consument kan contact opnemen met het CMAP met een verzoek om bemiddeling, onder de voorwaarden zoals hieronder uiteengezet in artikel 3.

De consument moet contact opnemen met de CMAP:
via het formulier dat beschikbaar is op de CMAP-website op het adres www.cmap.fr/consommateurs, of per aangetekende brief met ontvangstbevestiging op het adres :

CMAP – Consumentenbemiddelingsdienst
39 Franklin D.laan
Roosevelt, 75008 Parijs

De partij die het bemiddelingsproces wil uitvoeren, moet het onderwerp van het geschil absoluut aan de CMAP specificeren en dit volledig en volledig aan de CMAP toesturen.
de dossierstukken zoals aangegeven op het verwijsformulier.
Anders kan de verwijzing niet in aanmerking worden genomen.
Deze verwijzing kan in het Frans of Engels gebeuren.

Elke consument heeft ook de mogelijkheid om gebruik te maken van het Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting, dat toegankelijk is op het volgende adres: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=FR

Omdat bemiddeling niet verplicht is, kan de Koper of WYLDOS GROUP kan zich op elk moment uit het proces terugtrekken.

Indien de bemiddeling mislukt of niet in overweging wordt genomen, wordt het geschil dat aanleiding had kunnen geven tot bemiddeling, voorgelegd aan de hierboven aangewezen bevoegde rechter.

 

ARTIKEL 16: WIJZIGINGEN IN DE ALGEMENE VERKOOPVOORWAARDEN

WYLDOS GROUP behoudt zich het recht voor om deze algemene verkoopvoorwaarden op elk moment aan te passen of te wijzigen.

In geval van wijziging zijn op elke bestelling de algemene verkoopvoorwaarden van toepassing die van kracht zijn op de dag van de bestelling.

Wijzigingen in deze algemene verkoopvoorwaarden zijn niet van toepassing op reeds gekochte producten.

Algemene verkoopvoorwaarden bijgewerkt op: 8 maart 2024

 

TERUGTREKKINGSPROCEDURE
RETOUREN EN TERUGBETALINGEN

BEGINSEL EN TERUGTREKKINGSTERMIJN

De Koper heeft in beginsel het recht om de overeenkomst te herroepen door het product te retourneren of te retourneren aan WYLDOS GROUP, zonder opgaaf van reden.

Hiervoor dient het product uiterlijk dertig (30) dagen na de verzenddatum te worden geretourneerd of te worden teruggestuurd. De herroepingstermijn verstrijkt dertig (30) dagen nadat de door u aangewezen vervoerder de goederen fysiek in bezit heeft gekregen.

Indien de Koper in één bestelling meerdere producten heeft besteld die in meerdere leveringen worden geleverd (of indien het een bestelling betreft van één product dat in meerdere partijen wordt geleverd), verstrijkt de herroepingstermijn dertig (30) dagen nadat de door u aangewezen vervoerder het laatste goed fysiek in bezit heeft gekregen.

Indien het product in meerdere partijen wordt geleverd, verstrijkt de herroepingstermijn dertig (30) dagen nadat de door u aangewezen vervoerder de laatste partij of het laatste onderdeel fysiek in bezit heeft gekregen.

 

KENNISGEVING VAN HET HERROEPINGSRECHT

Om zijn herroepingsrecht uit te oefenen en overeenkomstig artikel L.221-21 van de Consumentenwet, moet de Koper zijn beslissing om te herroepen kenbaar maken door middel van een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld een brief per post, fax of e-mail) aan :
WYLDOS GROUP // Klantenservice

- 26 rue Henri Becquerel 93600 Aulnay-sous-Bois FRANKRIJK
- contact@inspee.nl

Hij kan ook onderstaand formulier gebruiken :

 

HERROEPINGSFORMULIER

Ter attentie van :
WYLDOS GROUP 26 rue Henri Becquerel 93600 Aulnay-sous-Bois FRANKRIJK
contact@inspee.nl

Hierbij deel ik u mede dat ik de overeenkomst betreffende de verkoop van het onderstaande product herroep. :

Productreferentie____________
Factuurnummer : _________________
Inkoopordernummer: __________
- Besteld op [____________] / ontvangen op [________________]
- Gebruikte betaalmethode :
- Naam van de Koper en, indien van toepassing, de begunstigde van de bestelling :
- Adres van de koper:
- Afleveradres :
- Handtekening van de Koper (behalve bij verzending per e-mail)
- Datum

De Koper kan ook de hieronder beschreven retourprocedure volgen.

Om de herroepingstermijn in acht te nemen, moet de Koper zijn mededeling betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht verzenden voordat de herroepingstermijn verstrijkt.

 

RETOURPROCEDURE
VOOR FRANKRIJK: RETOURPROCEDURE VIA CHRONOPOST

Retourneren is gratis binnen 30 dagen vanaf de datum van levering via CHRONOPOST, en dit ongeacht welke vervoerder u kiest voor de levering van uw bestelling.

1. Inloggen op inspee.nl en afspraak in de sectie " Mijn account / Mijn retouren ", dan hoeft u alleen nog maar op de bestelling te klikken waar u het retourverzoek voor wilt indienen.

2. Selecteer het/de artikel(en) dat/die u wilt retourneren, geef de reden voor de retourzending op en klik vervolgens op “ valideer deze keuze ". Als u klaar bent, klikt u op de knop " rendement genereren ".

Vervolgens wordt het retourverzoek in behandeling genomen.

3. Zodra de vermelding " wachten op het pakket » verschijnt, een retourbon moeten DUS zijn afgedrukt op een A4-vel en zal moeten zijn moet in de verpakking worden geplaatst.

4. Print vervolgens uw Chronopost-retourlabel uit op een A4-vel.Knip het label (rechterdeel) uit en plak het op uw retourpakket. Uw stortingsbewijs (linkerdeel) moet door het relaispunt worden afgestempeld en gedateerd. Wij verzoeken u deze zorgvuldig te bewaren totdat uw retouraanvraag door onze diensten is verwerkt.

 

VOOR DE BELGIË, LUXEMBURG, SPANJE EN NEDERLAND : RETOURPROCEDURE GRATIS VIA MONDIALE RELAIS

Volg de onderstaande procedure.

Om uw retourlabel af te drukken, vindt u de link in uw klantenzone, naast het retourformulier. :

http://retours.mondialrelay.com/d/FRSTAMPE/?Country=BE&Language=FR&SiteId=STAMPE

Plak het label op het pakket en geef het af bij het Mondial Relay-inzamelpunt.

 

RETOURPROCEDURE PER POST

Retourzendingen via La Poste blijven de verantwoordelijkheid van de Koper.
Voor een retourzending via La Poste volgt u de volgende instructies:


1. Inloggen op inspee.nl en ga naar de sectie " Mijn account / Mijn retouren ", dan hoeft u alleen nog maar op de bestelling te klikken waar u het retourverzoek voor wilt indienen.

2. Controleer de artikelen die u wilt retourneren en geef daarbij de reden voor de retourzending aan. Dan " valideer deze keuze ". Als u klaar bent, klikt u op de knop " rendement genereren ".

Vervolgens wordt het retourverzoek in behandeling genomen.

3. Zodra de vermelding " wachten op het pakket » verschijnt, een retourbon moet dan worden afgedrukt op een A4-vel, die in het pakket moet worden geplaatst.

Het retourverzoek is verplicht om het herroepingsrecht uit te oefenen of voor elk ander retourverzoek.

4. Geef uw pakket voldoende gefrankeerd af bij het postkantoor.

 

VOOR ITALIË, DUITSLAND EN OOSTENRIJK

De retourkosten zijn voor rekening van de klant. Wij adviseren u dringend om het bewijs van afgifte van uw retourpakket te bewaren totdat uw aanvraag door onze diensten is verwerkt.

 

RETOURVOORWAARDEN

Binnen dertig (30) dagen vanaf de datum van verzending van de bestelling moet de Koper de goederen retourneren.

Deze termijn wordt geacht te zijn nageleefd indien de Koper de goederen terugstuurt voordat de termijn van dertig (30) dagen is verstreken.

Retourzendingen dienen te worden verzonden naar het volgende adres:

inspee.met
26 Henri Becquerelstraat
93600 Aulnay-sous-Bois
FRANKRIJK

 

STAAT VAN DE TERUGGEZONDEN EIGENDOM

De producten dienen goed beschermd te worden geretourneerd, in de originele verpakking of een gelijkwaardige verpakking, in perfecte staat voor wederverkoop (ongewassen, onbeschadigd, beschadigd of vuil) en vergezeld te gaan van alle mogelijke accessoires, gebruiksaanwijzingen en documentatie.

De goederen worden gecontroleerd door WYLDOS GROUP wiens logistieke afdeling zal beslissen of het artikel/de artikelen perfect zijn om de terugbetaling te valideren.

Retourneren van defecte producten veroorzaakt door de Koper worden niet geaccepteerd. In dat geval wordt de terugbetaling geweigerd en wordt het product teruggestuurd naar de Koper.

De Koper is alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de goede werking van het product vast te stellen. De Koper heeft de mogelijkheid om het product te testen, maar hij kan aansprakelijk worden gesteld als hij handelingen uitvoert die niet noodzakelijk zijn.

 

EFFECTEN VAN TERUGTREKKING

In geval van herroeping door de Koper, WYLDOS GROUP verbindt zich ertoe alle betaalde bedragen terug te betalen, inclusief de leveringskosten (met uitzondering van de extra kosten die, indien van toepassing, voortvloeien uit de keuze van de Koper voor een andere leveringswijze dan de standaardleveringswijze die door WYLDOS GROUP) vanaf de dag waarop hij op de hoogte wordt gesteld van de beslissing van de Koper om de overeenkomst te herroepen. (Artikel L.221-24 van het Consumentenwetboek).

Tenzij hij aanbiedt de producten zelf af te halen, WYLDOS GROUP kan de terugbetaling uitstellen totdat de producten zijn teruggevonden of totdat de Koper bewijs heeft geleverd van de verzending van de producten. Als datum geldt de datum waarop het eerste van deze feiten zich voordoet.

WYLDOS GROUP zal de terugbetaling verrichten met hetzelfde betaalmiddel als datgene wat de Koper bij de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij de Koper uitdrukkelijk instemt met een ander betaalmiddel en voor zover de terugbetaling voor de Koper geen kosten met zich meebrengt.

Bij gedeeltelijke retournering ontvangt u het aankoopbedrag van het/de geretourneerde product(en) terug. De initiële verzendkosten worden niet terugbetaald. Onze verzendkosten zijn vast en niet afhankelijk van het aantal bestelde producten.

 

UITZONDERINGEN

Het herroepingsrecht kan niet worden uitgeoefend voor overeenkomsten : (Artikel L.221-28 van de Consumentenwet)
Voor de levering van diensten die volledig zijn uitgevoerd vóór het einde van de herroepingstermijn en waarvan de uitvoering is begonnen na voorafgaande en uitdrukkelijke overeenkomst en met de erkenning door hem van het verlies van zijn herroepingsrecht, wanneer de dienst volledig is uitgevoerd door de professional;
Voor de levering van goederen of diensten waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop de beroepsbeoefenaar geen invloed heeft en die zich waarschijnlijk binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen;
Levering van goederen die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben;
Levering van goederen die snel kunnen bederven of verouderen;
Voor de levering van goederen waarvan de consument na levering de verzegeling heeft verbroken en die om redenen van hygiëne of gezondheidsbescherming niet kunnen worden teruggezonden;
Voor de levering van goederen die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere zaken;
Levering van alcoholische dranken waarvan de levering langer dan dertig dagen duurt en waarvan de bij het sluiten van de overeenkomst overeengekomen waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
Onderhouds- of reparatiewerkzaamheden die met spoed bij de consument thuis moeten worden uitgevoerd en die door de consument uitdrukkelijk zijn aangevraagd, binnen de grenzen van de reserveonderdelen en werkzaamheden die strikt noodzakelijk zijn om aan de noodsituatie te voldoen;
van de levering van audio- of video-opnamen en computersoftware waarvan de consument na levering de verzegeling heeft verbroken;
Voor de levering van een krant, tijdschrift of magazine, met uitzondering van abonnementscontracten op dergelijke publicaties;
Afgesloten op een openbare veiling;
Van accommodatiediensten, met uitzondering van woonaccommodatie, goederenvervoerdiensten, autoverhuur, catering of vrijetijdsactiviteiten die op een bepaalde datum of in een bepaalde periode moeten worden verleend;
Van levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd en waarvan de uitvoering is begonnen vóór het einde van de herroepingstermijn en, indien de overeenkomst voor de consument een betalingsverplichting inhoudt, wanneer:
(a) Hij zijn voorafgaande uitdrukkelijke toestemming heeft gegeven voor het beginnen van de uitvoering van de overeenkomst vóór het verstrijken van de herroepingstermijn; En
b) Hij heeft erkend dat hij zijn herroepingsrecht verliest; En
c) De professional heeft de instemming van de consument bevestigd overeenkomstig de bepalingen van de tweede alinea van artikel L. 221-13.

Om hygiënische redenen accepteren wij geen oorbellen, lingerie of badkleding retour. Ook gebruikte of geopende cosmetische producten worden geweigerd.